Tuesday, May 24, 2011

Араас хутга шаадаг хүн яг дэргэд минь

Би гал шиг дүрэлзэнэ ганц хоёрхон үгээр уул нурааж галтай цогтой зүрхэнд чинь үүрлэнэ хэзээ ч гарахааргүй. тэгэхэд чиний зүрх хайлан урсаж хатуу нь зөөлөрч нулимс чинь урсана хар аяндаа.

Үүлэн завсраар гэрэл тусах  шиг сэтгэл чинь тэнийсэн минийх бас...... Хар үүлс саринсан, харин бороо болсон асгарсан дэндүү гашуунаар асгарсан, хайртай холилдсон амттай байсан. Бид ургасан ундаассан учиргүй баярласан чамайгаа тэвэрсэн чанга тэвэрсэн чи уйлсан гунигтай уйлсан уйлахаа болиосой гэж бодоогүй сайхан байсан би ургамаар байсан............уярмаар байсан.


сэтгэлийн нандин утас тасардаггүй юм билээ чамайг би уучилсан
сэмхэн холдоод ажигласан хайртай юм билээ би уярсан
алдаа хийгээд харамсан уйлсан гэнэ би бусдаас сонссон
авъя даа чинийхээ хайр гуйсан харцыг би чамд хайртай
        араас хутга шаадаг хүн яг дэргэд минь байсан
        анзаарч харах боломжгүй өнгөлөг байсан
        алтаар бүрсэн зэс бөгж шиг хуурамч......
                          алдалгүй яг зүрхэнд шаасан тэр нүдээ ч завчаагүй
                          зоосон хутга нь намайг дийлэлгүй хайранд минь харин хайлчихсан
                          би бардам байсан.
                        
       .
       
        

        


надад нээгээч би ч гэсэн өгье бүгдийн чи ав зүгээр л холилдчий уусчий бүхнийг мартаад тэгээд ниснэ тэнгэр өөдөө хоёулаа алс холд

5 comments:

sain uu andaa said...

Хамгийн дургүй бас хамгийн хайртай 2т зориулчий этр

Ноён Даашка said...

Чамайг олчлоо орж гарч байя...сайхан нөхөрлий

sain uu andaa said...

100т явснаас 100 нөхөдтэй яв этр гээд үг байдаг билүү юу билээ хаха

тэгэлгүй яах вэ сайхан байна

Windy said...

зөв зүйл хийсэн юм шиг санагджийн андаа, яагаад ч юм тэгж мэдрэгдлээ

sain uu andaa said...

tnks

Дэлхий даахааргүй их дурлалцаж дээ бидэн...

Дэлхий даахааргүй их хайрласан байж уу  Өчигдөр би бас л од харлаа  Өнөөх л хэвээрээ надтай ярьж байна  Он цагийн элээсэн тэр богинохон хэт ...