Wednesday, July 27, 2011

хайрт хүмүүсээ хөсөр хаях дургүй

Би хайрлуулах дуртай, гал халуун хувиршгүй гүн гүнзгий тийм ариун хайраар хайрлуулах дуртай. тал дундуур бөөн цэцгэн дунд хаашаа ч харсан цэлгэр уудам сэтгэл тэнийсэн ногоон хээр талаар алхах дуртай, хажуугаар горхи урсан ундаассан амьтдад намайг үл анзааран горхины уснаас цангаагаа тайлан ямар ч айдасгүй... ... ...хайраар дүүрсэн.....
эр эмийн хайраас илүүтэйгээр найз нөхдийнхөө төлөө үхэн хатан тэмцэлдэж амьдралаа амиа
зориулж, эсвэл үхэл хойноос нь нэхэж буй найзынхаа эцсийн хүслийг нь гүйцээх гэж тэмцэлдэж, тэвдэж яваа түүх, зохиомж, кино, үзэх дуртай

Би хайрлах дуртай,


энгийн зүгээр л байгаагаараа чадах бүхнээр зориулах дуртай, Бусдыг аа анхааран, алдахад нь өргөөд босгоод өгдөг боломжтой бол биш болохгүйг нь мэдсэн ч оролдоод үзэх тийм сэтгэл.... цэвэрхэн ..... хувиршгүй ..... гал халуун .....
дуртай дуртай дуртай
бодлоороо өөрийгөө хүлээд хөдөлж чадахгүй гав гинжинд баригдсан чөлөөт хүн байх дургүй....
алдаанаасаа айн ухрах дургүй... аз эзээ үзэн ухаангүй мэт зүтгэн амьдралаа надад даалгасан хайрт хүмүүсээ хөсөр хаях бүр ч дургүй,

Хүн төрөлхтний төлөө сэтгэл, ухаан, хүч, амь бие зориулж байсан олон сайхан зоригтнуудын түүх намтар энэ үеэр дуусахгүй гэдэгт би итгэдэг. Зоригтнууд нь шударга зөвийг байгуулж хулчгарууд нь үр шимийг нь хүртдэг гэдэг хатуу үгийн цаана энгийн амьдрал оршин байгаа яг л та биднийх шиг.... ямар ч өөр зүйлгүй ..... тиймээс та, би, зоригтон нь уу хулчгар нь уу.....

11 comments:

Anonymous said...

bi tiim l

Эртний анд. said...

2ula hen ni turuulj negniihee tuluu uhehnuu uzeh uu :)

sain uu andaa said...
This comment has been removed by the author.
SAAKA said...
This comment has been removed by a blog administrator.
sain uu andaa said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

нэг үеийнхэн урд үеийнхнийхээ алдаа болон амжилт бүхэн дээр дөрөөлөн босдог.

харин тэдний тулан босох тэр л гишгүүр болох би нураад уначихдаг хямдхан зүйлсээр бүрэгдчихээгүй л байгаасаа...

хайртай хүнийхээ төлөө үхэх амархан ч огт мэдэхгүй хүнийхээ төлөө үхэж бас болох ч дайсныхаа төлөө үхэх том зүрхтэй л болох юмсандаа этр........

жигүүр

sain uu andaa said...

saihan setgesen bain a harin hiih gedeg tenger shig setgel heregtei dee chadchih iumsandaa

sain uu andaa said...

neeree neree bisheechee

Anonymous said...

Хэдийгээр сэтгэл байх боловч хүсэл зорилго дутах үед залхуурал бидний дотроос босож ирдэг дээ...

нэрээ бич гэж ойлголоо

надыг Жигүүр

sain uu andaa said...

тийм ........... ч бас........
сэтгэл хэзээд ч өөрийг минь ялдаг
хүсэл зорилго үгүй сэтгэл гэж ........... байдаг билүү гэж этр

жигүүрээ чамтай танилцах сайхан байлаа болог байдаг бол бичээ ч чиний ертөнцруу орж гарч байя
:)
танилцах сайхан байлаа.

Anonymous said...

юм хийх сэтгэл хийгээд санаа байх боловч түүний төлөө өөрийгөө сахилгажуулах хүсэл, мөрөөдлийнхөө төлөө цуцалгүй зүтгэх зорилготой хараа байхгүй бол гэх байждээ тэ хэхэ

би нь блог бичихээ болиод комментчин хийдэг болсоон...

сүүлийн үед танайхаар орж гаржийнэ.. надад таатай байна

жигүүр

Ичсэн гэнэ ээ миний ...

        Энхрийлэн догдолж хайрлан ширтэж байх яг тэр үед          Ичээд байсан гэнэ ээ миний борхон Цэцэг авахаар гарлаа    Сэтгэл үлэмж тэн...