Monday, October 10, 2011

би уйлахгүй нулмасаа хадгална дүү минь

Би олон одтой азтай хүн харин нэг нь саяхан харвачихлаа........................................................
.......................................................................................................................................яагаад........ Диваажин байдаг гэдгийг харсан юм шиг мэднэ...гэхдээ  би гунигтай.................дүү минь тэнд байгаа, мэднэ ..... гэхдээ харамсалтай... харамсалтай байна Бурхан минь яагаад ... залуухан байсан, засрах зан үгүй шахам тэгш байсан, ухаантай, дуулгавартай, үнэнч байсан.................... уурлахдаа удаан уучилахдаа түргэн ахын сайн дүү амьдрал зохиож амжаагүй, хүү байсан хүүхэд байсан.

Хамтдаа явж үнэнийг ярина гэж тохирсон байсан үлдээж болоогүй юу ханийн жаргал эдлүүлж үрийн зулай үнэрлүүлж бас л болохгүй юу. төрсөн эцэг, эх хоёроос нь өмнө тэр диваажинд хэрэг болоо юу миний дүү ... юу хийх юм дээ тэнд чинь тэгээд  надад илүү хэрэгтэй мэдэв үү......... би хашхирмаар байна. Гэрт гийгүүлээд ороод ирдэг дүүгээ би санаад байна . орж ирэхэд нь юу өглөө гэж сандраад байна. Олигтойхон дөхөж суугаад үгээ дуустал ярьдаг байж харамсаад байна .  дурсаад байна. дуу минь гарахгүй бахардаад байна эргээд ирнэ гээд хараад  байх шиг би солиорч байна . үгүй ээ уурлаад байна зүрх минь цусгүй хүйтэн сэтгэл минь яг тийм цэвдэг... би уурлаад байна хээр талд байдгаараа орилж багтарталаа гүймээр,болж өгвөл хойноос нь очоод тэвэрмээр.................
би уйлахгүй нулмасаа хадгална яадгийн араас нь очихдоо тэвэрч байгаад бүгдийг нь гарна, анзаарахгүй байгаа бүгдийн өмнө атаархтал нь уйлна.   яадгийн ....... ........яагаад........... дүүг минь авна гээд авчихлаа өгөхгүй гээд тэмцэлдсэн бол арай дээр даанч тийм хувь бидэнд байсан гүй дайрлага дайрчихлаа далдуур хөнөөчихлөө дайсны тал хаана байна би харахгүй нь олохгүй нь бахардталаа би уур хүрээд байна. чамайг даа.  Тэнгэр аав минь бид хүч мөхөстөөд байна та хэлээд өгөөч ........... яагаад...............

Та хэлээгүй нь зөв юм байна ... би алуурчин болчихно...........................................харамсалтай байна яагаад...........................яагаад яагаад яагаад.................... ай ай ай ай   яагаад

2 comments:

Anonymous said...

яагаад гэдгийг нь би мэдэхгүй ээ... угаасаа хэн ч мэдэхгүй..... Эхлүүлдэг нэгэн нь төгсгөдөг гэж би мэднэ...

тайтгаруулж үг хэлэхийх хүссэн ч би юу хэлэхээ бас мэдэхгүй нь.... гэвч хүргэж байгаа эмгэнэлийг минь хүлээн авна уу....

хожим дүүтэйгээ нэг газар уулзана гэж мэдэж бас итгэж байгаа бол тэр өдрийн төлөө, хийнэ гэж бодож байсан бүхнээ түүний бас ТҮҮНИЙ төлөө сайн хийгээрээ...


жигүүр

Anonymous said...

IIIIIIIIIIIIIII LLLLLLLike IT. setgel hodolchloo ntr

Дэлхий даахааргүй их дурлалцаж дээ бидэн...

Дэлхий даахааргүй их хайрласан байж уу  Өчигдөр би бас л од харлаа  Өнөөх л хэвээрээ надтай ярьж байна  Он цагийн элээсэн тэр богинохон хэт ...