Tuesday, April 12, 2011

би ч, чи ч..........................чөлөөтэй болсон

аймаар ажилтай толгой өндийлгүй цаацтай зууралддаг байшд хэд хоног тээл дуусвуу үгүй юу тэнэгтээд л блогт ороод иржийгаан ....хэдэн үг шивээд сэтгэлээ жаахан онгойлгоод авдаг юм билүү гэцэн энэ тэр  өөртөө хэлсээр ороод ирлээ би лав засрахгүйдэгээ
аймаар ядарчынаа хажуугаар нь гадаа шороо шуураад, лав надад уурлсан дагаа нүд амаар ороод л тайван ч алхуулчихгүй юм шиг.........гэрлүү гэлдэрнэ гэж байгаа......
Хэнтэй ч юу ч ярилгүй чив чимээгүй, юу ч бодолгүй, суух юм сан үгүй ээ ганцхан юм бодоод л
Чи минь намайгаа харсан уу ямар байна
Чимээгүй суухыг минь ойлгоо юу хайр минь
Чимэглэн мэлтийх саран намайг чамтай минь холбоод
Чихэнд минь хайрын үгс шивнэнэ эсвэл чи минь биш юм уу
   Холоос хайрынхаа тухай сонссон гашуун байсан
   Хосоор алхах дүрийг чинь зүүдэлсэн гунигтай байсан
   Халуун байсан хатуу байсан халдашгүй байсан
   Хайрлаад л орхих тэнхээтэй байсан сэтгэлтэй байсан
Эргээд ирхэд чинь би тосоод авсан сайхан байсан
Эцсийн үгийг чинь давтан хэлсэн гунигтай байсан
Эргэж хараад алхахдаа бардам байсан
Энэ хорвоод ганцаараа биш би ч чи ч.
.....................................................чөлөөтэй болсон

     

6 comments:

Anonymous said...

би ч сарлуу ширтээл суугаад байдийшд би юм биш биз..хайлаа кк гоё болжээ

Эртний анд. said...

zee huurhii tegvel hiagtiig chuluulsnii bayariig tohiolduulaad magnag usegtei tugaar aya duunii mendchuilgee devshuuliyaa etr kk

sain uu andaa said...

anonymous-- oo oouu oo ner naachaa veee tegsen bol chi baij bolhol ium ha ha hezee shirtsiin sar odoroo heldee gedeg etr.........

ertnii and-- bayarlalaa ondooor orgood avyaa magnag usegtei tugiigee magnai deeree manduulsiimaa ho ho ho ho..................... gesen

ariun said...

chinii post uudiig unshsan ih goyo bichihiimaashuud pen ni boloh ni ee zondoo goya ium bichej baigaarai... amjilt husie

Windy said...

эрхий хуруу гозойв

sain uu andaa said...

thanks Windy

Дэлхий даахааргүй их дурлалцаж дээ бидэн...

Дэлхий даахааргүй их хайрласан байж уу  Өчигдөр би бас л од харлаа  Өнөөх л хэвээрээ надтай ярьж байна  Он цагийн элээсэн тэр богинохон хэт ...