Sunday, April 3, 2011

цас олоод очино доо

Хэд хоног амралт авсан өнөөдөр нээх л амарчиийлаа гэсэн  бүүр ноз члоо
дуртай юмаа хийгээд л суух нь илүү юм оо доо нээг их........

маргааш гарнаа цас хайлхаас өмнө жаал чилээгээ гар чии
маргааш гэснээс маргааш ыби яах бол
чи мэдэх үү хэлээд өгөөрэйдөө
тэнгэр нэргэж, газар........
харагчихвий дээ
тэгэсгээд зогсоосой би амьдрармаар байна 
хоосон толгойгоороо дуудуулаад ч гэсэн хэдэн хоног явмаар байншдээ хө 
маргааш би яах бол
чадвал цасан дээр очоол жаахан тонгочноо цас хаана байгаа бол...........!
маргааш би яах бол...... 
........ тангаргалчий яаж ч байсан амьдарнаа........
+10 хэм дулаан гэнэ .......цас олоод очноо..
маргааш чи яах бол ............!!!

1 comment:

Windy said...

маргааш би далай орно, далайн дээрэмчин болохжоогоо. Цас заавал олоорой

          Чамд би дургүй ээ Хүлээгээд суухад чинь би дургүй Хүслээ нуун өөрийгөө тэртээ хол шидээд