Monday, April 4, 2011

намайг хориод үзэлдээ би монгол хүн

Нээрээ би цас олсон сайхан байсан цас шиг цав цагаан гэрийн хойморт Одоо би суужийна сайхан байна оо тооноор нь нар цагын зүү шиг ханын толгой г тойрч тусаад л тэгс гээд нар шингэхэд одод харагдана хар даавуун дээр брилант шигтгээд зурцан юм шиг сайхан байна. тэгэхэд нь би хүслээ шивнэнэ яадийн....
надад бас гэр бий аав ижийгий минь.
энэ нарнаас ч илүү үнэтэй өргөө цагаан гэр би
насаараа би хадгална яадийг тэнгэр нэргэх хүртэл......
намайг хориод үзэлдээ би монгол хүн.......
чийгтэй байшингийн мухраас та лав чадахгүй ээ.
энэ өргөө гэрийг чинь өвгөд минь
хийсийн... дайсны өөдөөс нумаа татахдаа бодож бүтээсийн,...... дээлтэй гээ дэвсгэртэйгээ дэндүү уудам нудагтайгаа адилхан энгийн хийсийн......энгийн юманд эрдэнэ байдагийн...........
ээжүүдийн минь өндөгний цусаа шингээн ширэлсэн эсгийгээр бүрж...... энэ уудам нутагтаа цагаан тамга дарсийн,...... цайрасан хотон дахь хоньтойгоо адилхан өнгөлж......цаст уулын оргилд ч амьдрана гэж бүтээсийн......
намайг хориод үзэлдээ би монгол хүн.......
чийгтэй байшингийн мухраас та лав чадахгүй ээ.

1 comment:

Windy said...

хаана ч байхгүй эддээ, хаана өшөө газарт гадас шаалгүй, шавар хатаалгүй даавуу эсгий модоор сууц бэлтгэнэ вэ?? хаа ч үгүй. өргөө цагаан гэрийнхээ хойморт хиймортойхон тухлаарай...

Ичсэн гэнэ ээ миний ...

        Энхрийлэн догдолж хайрлан ширтэж байх                                                                яг тэр үед          Ичээд байса...