Tuesday, April 5, 2011

Маргааш би баяжнаа

Алхажээ явтал кармаанд нэг гар байжийн минийх юм болуу гээд барьсан атгасан байдгаар нь дарсан хойно орлож байна... хүнийх байж би гар хулайлчихлаа.........

үү яанаа цагдаа харсан байдаггүй ашгүй. явья гэтэл бариад арваарай гээд л байдгаараа орилсон эмэгтэй давхиад ирлээ би ч нөгөө гарны эзэнг дагаад зугтаачихлаа хаашаа гүйн дагаад л ....түрүүлээд гүйдэгийн даваан дээр зогоол больё ахаа гэнэ.цагдаа харсан байхгүүн байна  тэгэхээр нь гарыг нь хулгайлсныг хэлхгүүн байх гээд далайсан бүр больё гэнэ ашгүй,
түрийвч өгч байна авчлаа .. нөгөө авгайд өгөөд амын тагалчийдоо аягүй бол шоронд хийчнэ
өгсөн баярлаж байна хахууль аваад сурчаж гэж бодлоо зөрүүлээд мөнгө өгчийн үгүй ээ эгчээ гэсэн.. би чинь шудрага хүн шдээ  тушаал дэвшээгүйм чинь хахууль авч болохгүй шд
яадаж замын цагдаа байсан бол авхгүй юу  шудрага хүн чинь шудрага л байх хэрэгтэй шд...
хахууль өгч суржийнаа.......
               төрийн албаны бүх шатныханд хахууль өгөх зааварчилгаа гээд л ном хэвлүүлвэл баяжих байхдаа шууд хахуулийх нь хувиар зарахгүй юу Маргааш би баяжнаа

4 comments:

Windy said...

өөө бүүр аргаа олчихжээ дээ хэхэ номон дээр чинь гарын үсгийг чинь зуруулж авна шүү за юу нтр, би тэгүүл хахуулиас хэрхэн найрсагаар татгалзах вэ гэдэг ном бичиж тэнэгтнээ, дампуу дампуу

sain uu andaa said...

gariin usgee gaigui sain bicheed ogno o
TOMOOR

Windy said...

гялаанаа тэгүүл аягүй их хэхэ

Anonymous said...

tegdee teg

          Чамд би дургүй ээ Хүлээгээд суухад чинь би дургүй Хүслээ нуун өөрийгөө тэртээ хол шидээд