Monday, April 4, 2011

ингэхэд би хуцаад байна уу чи хуцаад байна уу

Гэнэт би сонин юм бодлоо
гар дээрээ хүн явдаг бол яахуу. зэвүү зэвүү.. ганц хоёр гишгээд амрах гээд сууна даа, яаж суухуу толгойгоороо сандлын суудал дээр дан, түшлэгийг нь эвтээхэн налаад бас болоогүй ээ хөлийхөө хуруун завсар тамхи хавчуулцан энэ тэр ......... зэвүү зэвүү...ер нь цаашилнаа хачин хачин....
мод цэцгэлдэггүй бол яах уу.. зэвүү зэвүү..үр гарч соёолдоггүй бол яах уу
ногоон биш улаан байвал яах уу ... зэвүү зэвүүн
Дэлхий буруу эргээд нарыг буруу тойрдог бол яах уу өө лайтай өвөл, намар, зун, хавар,
зэвүүн зэвүүн солиотой. хөгширдөг биш залууждаг энэ тэр...
дэлхий наранд 1м ойрхон байсан бол яах уу, шатсан өө лайтай.....
сар дэлхийд арай ойр бол яах уу. өө гай солирийн дайралт би ч чи ч
байхгүй

би солиорчийнуудаа доо яадийн яадийн
нохой намайг дуурайгаад адилхан зүрхтэй болцон энэ тэр... яадийн гэн үү хэлээ гаргаад яарзайжийн цаашаа гэм. хүний хэлээр ярьж чадахгүйм бол яв чи... хэлээ гаргаад аахилж байна. ямар адилхан юм бэ. наадах чинь миний хэл бишүү
ер нь ингэхэд чи намайг дуурайвуу аль эсвэл би юу?
яахаараа надад зориулаад хийцийм шиг ертөнц вэ.
ертөнцийг бүтээсэн нэгэн яг байдаг шүү бодход.......................

яахаараа наддтай адилхан нүдтэй байнаа айн... хав хав
ингэхэд би хуцаад байна уу чи хуцаад байна уу ай нөхөр товарщ

4 comments:

Windy said...

нүд нь адилхан байж болох ч өнгөтөөр биш хар цагаанаар харах нь хөөрхий ч нөгөө талаасаа хар цагаанаар болов ч илүү сайн хараад, юмыг сайн ойлгоод бгаа шиг бгаамаа,..

Anonymous said...

hi hi

Anonymous said...

hen hutsan ni yamar hamaatai iin gol ni iu heljiigaan l chuhal baihgui iu kkk

sain uu andaa said...

anony-
neree bichuul bi ain nunjigtei hutsana sh uu dee ha ha

Дэлхий даахааргүй их дурлалцаж дээ бидэн...

Дэлхий даахааргүй их хайрласан байж уу  Өчигдөр би бас л од харлаа  Өнөөх л хэвээрээ надтай ярьж байна  Он цагийн элээсэн тэр богинохон хэт ...