Saturday, April 2, 2011

Би ер нь хэн бэ..

Дөнгөөд сая нэгэн сайн блогийн админ надаас чи хэн бэ гэж асуужээ.
юу гэж бичихээ мэддэггүй нэрээ бичихээр нэг л дутуу оргиод ажил мэрэгжил өөр юу байдагийн бичээд бас л дутуу яадаг юм билээ дээ гэж бараг л барьц алдлаашд ха ха
Чамайг хэн гэдэг вэ гэсэн бол
намайг чука гэдэг гэхгүй юу
Би бол Чука зүгээр Ч У К А  хэдхэн үсэгнээс өөр юу ч байдаггүй зүгээрл ............
Би ер нь хэн юм бэ
Хийж бүтээснээ ярих гэхээр бас л би харагдахгүй
Зурагаа зүүлхээр гиометрийн хэдэн дүрс ха ха
   Би ер нь хэн юм бэ .
Галтай цогтой
Газуу тэнэг нэртэй

Гартаа айхтар хүчтэй
Ган шиг хатуу залуу гэж худлаа баахан дутуугаа нөхөж дундуураа дүүргэх үү

   Би ер нь хэн юм бэ
Гэдсээ илээд л дээш хараад хэвтсэн
Гэрийн хоймортоо сархад барин агсарсан
Гэргийдээ аархаж ширээ шаасан
Гэмгүй царайлан бусдын өмнө толгой мааждаг нь лав биш

   Би хэн бэ . гэж
Нээх дуугардаггүй зүгээр л сонсох дуртай
Нэрлээд байх шагналгүй бас шийтгэлгүй
Нас минь нээх яваагүй туулах зам ихтэй
Найдаж итгэх ертөнцтэй тэр Есүс
Ертөнцийг бүтээсэн тэр нэгэн байдаг гэдэгт итгээд байдаг юм арга ч үгүй
 Би хэн бэ.

1 comment:

Эртний анд. said...

yajaagaan bi bitii soliosoi gj bodjoohod kkk

          Чамд би дургүй ээ Хүлээгээд суухад чинь би дургүй Хүслээ нуун өөрийгөө тэртээ хол шидээд