Saturday, April 16, 2011

Ижийгээс минь жижигхэн дэлхий

Жижигхэн дэлхийг тойроод арзайсан олон хүмүүс арзганаад л яг шоргоолжны үүр шиг бөөн бужигнаан би тэдний нэг нь гээд бодох оор........ яааядоо гэсэн энэ тэр арай л олуулаа юм биш үү хүмүүсээ ай нээг их олон хүнтэй харьцалгүй зүгээр л хонь ямаа ялгаж байгаа юм шиг ялгаж байгаад хашчихиймсан тэгээд л тэндээ юу ......... м.м.м.м мм мэдэхгүй ээ үг дуусчихлаа гэхдээ л еоое нэг л бишээ худлаа яриад л юу хийгээд байгаагаа мэдэхгүй зарим нэг хүмүүс юу яамаар юм. ммм..м.м. үгүй ээ зүгээр л надаас далдраад өгөөсэйдөө л гэх гэсийн миний хэрэг гарахаараа зууралдаад салахгүй чорт чорт чорт... харин эсрэгээрээ бол алга болоод өгнө. лайтай хүнэнцэрүүд яая гэхвээдээ гээл худлаа өөрийгөө тавшуулаад суужийноо би гэдэг хүн чинь... үгүй ээ тэгээд мөнгө харвал гар нь салганаад л тойроод ирнэ шүү дээ ай тэд нар чинь дэндүү дээ дэндүү даач дэндүү дээ бидэн хоёрын ариун хайраа би ер нь хоёр нүүртэй хүнд угаасаа дургүй худлаа уйлдаг хүнд дэндүү дургүй хэрээ мэдэхгүй том дугарчхаад хэрэг дээрээ нусаа гоожуулдаг модон зүрхтнүүдэд бүр ч дургүй хүндээ яг л өөрөө байдаг хүмүүст дуртай дуртай ч гэж дээ амар байдгийн сэтгэлээ нээгээд чадах чадахгүй гээ шууд л хэлчихдэг яг хүүхэд шиг дургүй бол уурлачихдаг уйлчихдаг дуртай бол инээчихдэг баярлачихдаг чадахгүй бол асуучихдаг гээд л ........ юу яадаг нэг тийм та мэднэ дээ ........... Хүүхэд уйлахад би дуртай залбирдаг юм гэнэлээ Хүсэл бодлоо хэлэн гуйдаг юм гэнэлээ Хорвоо дэлхийг доргитол бахрахад нь Ижий нь сонсоод Хөхнийх нь сүү эвлэрч сувдардаг юм билээ. Намайг бага д ижий минь зовсон юм билээ Нандигнан хайрлан хамгаалж өсгөсөн юм билээ Нарт орчлонгоос одохдоо сэтгэлээрээ намайг өлгийдөж Нандин хайраа дэвсэн замхарсан юм билээ..... Насан туршид минь илбэхээр салхи болсон байхдаа миний ижий би мэднээ Намрын биш зуны сэвэлзүүр салхи болсон яг л тэгэх ёстой Нууцхан бодолдоо ихийг тунгаан шүд зуун тэссээр Намайг хайрлах гэж зөөлөн салхи болсон байж таараа би ижийгээ мэднээ..... Хүү нь тандаа зөндөө их хайртай .......... Хайрлаж чадаагүй байхдаа би гэж нэг амьтан Халуун дулаан үгс сонсгож чадаагүй л байж таарна Одоо би таныг уйлж хайрлана өнгөрсөн хойно нь шүү толгойгоо шаан хайрлана Олон таван үггүй нулимс та арчина би мэднээ салхийг би сэтгэлээ тэнийтэл амьсгалнаааааааа ....та мэднэ. ИЖИЙГЭЭС МИНЬ ИЛҮҮ ХАНЬ АЛГА ДАА ЭНЭ ЖИЖЭГХЭН ДЭЛХИЙД НАЙЗУУД МИНЬ...........

4 comments:

Windy said...

ивий дээ яасийн муухай юмнууд яагаад байна, ижий нь үргэлж цуг яваа сэтгэлд нь, цоглог байгаарай :)))

sain uu andaa said...

uaha ha ah... harin tiin ene muu ium nuud iig haraa
eeeejjjddddeee helii shoo zo. gesen etr h h h

Windy nulimasiig min archiloo geed bodtsiishoo zo
neeh saihan onguoichliloo ... ha ha ha

orood garsaind thanks...

b.... said...

eej huugiin holboo gej uneheer l yaltach gui iim ium daa gej....

sain uu andaa said...

dalgan geh uu baldan geh uu barigdashgui oshoo avagchid geh uu ai ho
ner buten baival saihan doo ho
yaltaich orood garsan th..s ha ha

Дэлхий даахааргүй их дурлалцаж дээ бидэн...

Дэлхий даахааргүй их хайрласан байж уу  Өчигдөр би бас л од харлаа  Өнөөх л хэвээрээ надтай ярьж байна  Он цагийн элээсэн тэр богинохон хэт ...