Saturday, October 22, 2016

Тээр дээр тэнгэрт байгаа...

Тээр дээр тэнгэрт байгаа байгаа... тэртээгээс зөөлхнөөр ширтэн илбэж байгаа... Тэртээ он цагийн гунигийн дууг санан
Тэнгэрийн хаяанд гэгээ таттал би гунигалдаг Толгодын орой чичрэн цасан үүлс сэтгэлд орогнож Тэнхээ баран орилох сүүлчийн дуу шиг чинь би шаналдаг Санах бүртээ би нойроо мартдаг... хүрдэггүй юм Сарны бүүдгэр гэрэл дуусан дуустал чамайгаа би боддог Санасан бодсон бүхнээ чамтайгаа хуваалцаж Сараачин суусаар шөнийг би бардаг Сэвлэгийн чинь үнэрийг ганцхан жил үнэрлүүлчхээд Сээтэн хаяад аваад явчихсан сэтгэлийн минь гүн дэх цорын ганц хүслийг сээтгэнүүр тэр өчүүхэн ч тоох шижгүй... Тээр дээр тэнгэрт байгаа чи минь Тэртээгээс зөөлхнөөр ширтэн, илбэж байгаа -Чука- нь

No comments:

          Чамд би дургүй ээ Хүлээгээд суухад чинь би дургүй Хүслээ нуун өөрийгөө тэртээ хол шидээд