Friday, November 10, 2023

        Чамд би дургүй ээ
Хүлээгээд суухад чинь би дургүй
Хүслээ нуун өөрийгөө тэртээ хол шидээд
Хүч гарган инээхэд чинь би дургүй
Урсах гээд аягандаа мэлмэрсэн сувдан дуслаа өөртөө татаж
Урд минь цай аягалан...    Чимээгүй ширтэхэд чинь би дургүй....

Урсах усны дэргэд цэцэгсийн дунд гараа нь дэлгэн хэвтээ
Уулсыг доргитол инээн баясахад чинь би дуртай
Уярам дөлгөөн харцаар зүрхийг минь илбэн ширтээд
Ухаарам зөөлөн үгсээр сэтгэлийг минь булаахад би дуртай...
Ээлжлэн солигдох он цагийн дүүрэн дурсамжаа дэлгээд
Энгэрт минь нулимсаа барьж ядан наалдахад би дуртай
Эргэж хараагүй ч инээмсэглэснийг чинь мэдрэхдээ
    Элээх он цагийн төгсгөл хүртэл дурлана 

 

No comments:

Ичсэн гэнэ ээ миний ...

        Энхрийлэн догдолж хайрлан ширтэж байх                                                                яг тэр үед          Ичээд байса...